Saturday, June 25, 2011

Dar credincioșii unde sunt?

Citim la Basilica:
în altarul de vară din incinta Reşedinţei Patriarhale, Preafericitul Părinte Daniel, Patriarhul Bisericii Ortodoxe Române a oficiat Sfânta Liturghie, înconjurat de un sobor de preoţi şi diaconi,
ne uităm peste tot și nu ne dăm seama dacă există auditoriu acolo.
Și atunci ne întrebăm unde sunt cei slujiți? Vrem o poză și cu ei!
Retoric, bineînțeles!

http://www.basilica.ro/ro/stiri-patriarhie/patriarhul_romaniei_a_oficiat_sfanta_liturghie_in_altarul_de_vara_al_resedintei_patriarhale_6442.html

11 comments:

  1. ENORIAII-PRIVITORI SUNT PE TRINITAS TV!
    NU MAI PUN BANI NICI IN CUTIA MILEI VA IN FOSTU REGAT, NICI IN TAS-4 COSURI-CA LA CATEDRALE...
    AM AFLAT DE DOCTORII FARA DE ARGINTI- DE REGULA CALUGARI-DAR DE POPII FARA DE ARGINTI, NU!
    OARE DE CE!?
    VA SPUN IO:"DIN DRAGOSTE" DE ...ARGINTI!

    ReplyDelete
  2. PF Daniel socoteste oamenii ca simpli contribuabili! asta este si ideea uzurpatorului de la Timisoara...este un curent nociv pentru Biserica.

    ReplyDelete
  3. Nu avem poze cu oamenii pt ca probabil in afara de preoti si cel de-a filmat/fotografiat nu e nimeni!
    Mi se pune un nod in gat...si-mi vine sa plang... Nu credeam s-ajung astfel de vremuri...
    M-am uitat la luxul din poze si nu-mi amintesc sa fi cerut Hristos vreodata vreun ban de la necajitii al caror PRIETEN era!!! Singur vorbea si-L urmau multimi de oameni; noi avem azi cate 4-5 preoti si biserici goale sau vizitate de turisti sau majoritari superstitiosi in ale credintei.
    N-avea odajdii de sa-ti ia ochii, dar hainele modeste pe care le purta erau curate, din toate punctele de vedere.
    Daca asta e revolutia produsa in BOR de catre noul Patriarh, atunci desi suntem ortodocsi, inseamna ca nu mai credem in acelasi Dumnezeu.

    ReplyDelete
  4. Erau niste maicute (vezi la stiri la TRINITAS TV)...

    ReplyDelete
  5. Atunci e bine. My bad! ;)
    Redactia

    ReplyDelete
  6. paiSIE, oprit de ipss Nicolae, la slujire la catedrala de RUSALII!
    de teama unor tulburari.
    a plecat la Checea Romana,unde a intarziat 55 de minute,fata de programul anuntat, adica sf liturghie de la ora 10 am.
    a fost asteptat cu covor alb intins!
    tziganu tot tzigan!
    vai! vai ! vai!

    ReplyDelete
  7. Preasfinţitul Paisie Lugojanul, Episcop-vicar al Arhiepiscopiei Timişoarei va sluji în localitatea Stamora-Germana, Protopopiatul Deta.
    sursa:basilica ag de stiri a BOR
    nb.la st germana, paiSIE, A INSTALAT un popan taliban.
    iar noi, care il asteptam la catedrala din timisoara, sa ne prindem cu el de maini!
    poate data viitoare, il asteptam cu flori de nu-ne-uita.

    ReplyDelete
  8. Eu zic sa-l acceptam pe PS Paisie, si sa ne rugam sa devina urmatorul mitropolit.
    Noi, banateni, timiseni si timisoreni, suntem puternici, ne descurcam noi, o sa rezistam.
    Daca nu va fi ales mitropolit, va primi o eparhie mai putin importanta, de exemplu la Caransebes,
    si ii va necaji pe bietii caraseni...
    Mai bine ramane la Timisoara, ca aici e locul lui.

    ReplyDelete
  9. Am o intrebare pt cunoscatori!
    Nu sunt din Timisoara.
    Am fost astazi la Spitalul Judetean si asteptand pe acolo am vazut o biserica frumoasa de lemn.
    Este Ortodoxa sau Greco Catolica?

    ReplyDelete