Tuesday, July 31, 2012

"Nu sunt borfași la drumul mare, ci fețe bisericești din Arhiepiscopia Timişoarei"


Descalificare definitivă pentru cei de la Arhiepiscopia Timişoarei.
Ce s-a făcut acolo e hoţie ordinară!
Oricât ar mai încerca PF Daniel să dreagă busuiocu' cu protejatul său de la Timişoara, nu va face altceva, decât să devină patronul acestui scandal şi astfel, să se mânjească pe rasa-i albă ca zăpada!
Singura rezolvare, volens nolens, este plecarea echipei de borfaşi de la MBT!

La puşcărie, bineînţeles!

6 comments:

  1. pentru Preafericitul daniel nu conteaza ca banii pentru catedrala Mantuielii Neamului vin din furtisagurile facute de paisie si pr. Ionel Popescu din numirile de pe la parohii. Sa va bata Sfanta Cruce, talharilor!

    ReplyDelete
  2. Indiferenta daca vor ajunge la puscarie sau nu, important pentru noi banatenii este sa plece cat mai repede cu putinta Paisie dn Banat, altfel vom ajunge de rasul unei intregi natiuni, pentru ca nu suntem in stare sa gonim un gunoi din Banatul nostru frumos.
    Degeaba este catalogat ca fiind tigan, pentru ca tiganii cred ca au mai mult suflet ca el, si aia fura si fac greseli dar chiar sa te halosesti la mancarea unui copil este.......(nu cred ca este vreun cuvant care sa il defineasca).
    Du-te de unde ai venit si lasa-ne sa traim linistiti cum am fost pana sa vii tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/descoperire-epocala-in-arges-arheologii-au-gasit-la-manastirea-valea-3-morminte-de-familie-domnesca.html

      Delete
  3. sa nu ne mire ca nu mai incap neo-protestantii la casele lor de adunare, majoritatea fosti ortodocsi! nu ii aprob, deloc; dar ar trebui sa ridice mari intrebari aceasta migratie masiva. BOR se sinucide precum scorpionul! dramatic!

    ReplyDelete
  4. "sa faci ce spune popa si sa nu faci ce face el"!
    pentru aceasta "povata" un coleg de-al meu in clasa a- III-a, a primit nota 10 !
    cat de ciuda imi era ca nu am fost pe "faza" ca sa raspund eu la intrebare...
    mult mai tarziu am inteles si talcul acestei povete batranesti !
    iata ca se confirma pentru a cata oara, la "inaltele feţe bisericesti..."
    vai lorusi si vai si noua ca induram la nesfarsit NEDREPTATEA SI LACOMIA LOR!
    CUVANTUL DOMNULUI:IN LUME NECAZURI VEŢI AVEA.
    INDRAZNITI,EU AM BIRUIT LUMEA.

    ReplyDelete
  5. http://www.antena3.ro/externe/afacerea-de-milioane-care-arunca-in-aer-biserica-ortodoxa-cum-a-ajuns-sa-isi-cumpere-un-iaht-din-vanzarea-de-lumanari-178630.html

    BOR = pistol cu apă!!!

    Moscova = Noua Romă!!!

    ReplyDelete