Saturday, November 26, 2011

Cel mai tare comentariu!

100. Bunescu Dragos - m Lugoj 26/11/2011 21:14
»» Cred cu tarie ca P.S. Paisie ar trebui sa-si puna in oglina cateva intrebari:
1) Eu, Paisie, sunt Dumnezeu sau nu?
2) Mai sunt episcopi in tara aflati intr-o stare conflictuala cu enoriasii/subordonatii mai mare ca a mea?
3) De cate ori am iertat? (presinta-ti tie cazuri)
4) De ce nu ma iubeste lumea?; iar pe episcopii X, Y, Z de ce-i iubeste lumea?!
5) Indica un loc unde majoritatea personalului te asteapta cu bucurie; (celule subordonate: fabricuta de lumanari, croitorie, birouri angajati din MBT, protopopiate, fac de teologie, seminar, catedrala, biserici etc);
6) De cate ori m-am smerit si am lasat de la mine? (cazuri)
7) Cand am chemat pe cineva potrivnic mie sa ma imapac cu el?
8) De ce mai continui prieteniile cu Climent si Ardelean care imi sunt paguboase?
9) Cu ce ma ajuta de fapt Ionel Popescu? (cantareste-le apoi, care sunt mai valoroase si care sunt mai paguboase);
10) De ce trebuie sa calc peste cadavre sa fac rost de cati mai multi bani? (nu mai am bani de benzina? am mania de a avea perna plina cu 1 milion de euro pt ca astfel dorm sanatos? vreau neparat sa ajung mitropolit/patriarh ecumenic/papa, cu ce pret? )
11) Care e diferenta intre un episcop iubit si bogat (sarac eu nu am vazut) si un episcop putred de bogat si urat de toata lumea?
12) Oare voi ajunge sa-l satur pe Streza cu bani si pretentii, dar pe Daniel?
Felicitări pentru comentariul* dumneavoastră!



Dacă am putea să înființăm un premiu pentru cele mai bune comentarii, dumneavoastră l-ați fi câștigat cu siguranță!

*)comentariul se găsește la pagina petiției, poziția 100!

2 comments:

  1. Super! O gandire mai clasica nici clasici nu o aveau! DRAMA si NENOROCIRe, ptr nenorocitu de paizie. Ma, paizie, pazea!

    ReplyDelete
  2. Comentariul de mai sus, este in masura se releveze pe de-a intregul ca episcopul vicar NU ESTE OM!

    ReplyDelete